Strona główna » Polityka prywatności

Polityka prywatności

Niniejsza polityka prywatności i plików cookies określa sposób i zasady postępowania z danymi osobowymi oraz zastosowania plików cookies i innych technologii w obrębie witryny internetowej admed24.pl

Administratorem Danych Osobowych jest firma Admed Sp. o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 42A, 15-077 Białystok, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000328678, NIP 542-31-25-220, REGON 200269701, o kapitale zakładowym 20.000,- zł, w całości opłaconym;
Kontakt z administratorem możliwy pod adresem e-mail admed@admed24.pl

§1 Definicje

Na potrzeby niniejszej polityki prywatności, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1.    Administrator – Admed Sp. o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 42A, 15-077 Białystok, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000328678, NIP 542-31-25-220, REGON 200269701, o kapitale zakładowym 20.000,- zł, w całości opłaconym;
2.    Dane osobowe – oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, nr IP urządzenia, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innej podobnej technologii, lub też jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
3. Przetwarzanie danych – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
4.    Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https//admed24.pl, za pośrednictwem, którego Admed Sp. o.o. elektroniczną usługi opisane Regulaminem dostępnym na stronie: https://admed24.pl//regulamin-pm-11.html
5.    Regulamin – oznacza Regulamin Świadczenia Usług dostępny pod adresem https://admed24.pl//regulamin-pm-11.html.
6.    RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
7.    Użytkownik – oznacza osobę fizyczną korzystającą z Serwisu w celu dokonania zamówienia lub skorzystania z innych funkcjonalności

§2 Przetwarzanie danych

W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika.

§3 Dane osobowe
  1. Użytkownik może przekazać swoje dane osobowe Administratorowi za pomocą: formularza kontaktowego, formularza rejestracyjnego użytkownika służącego do dokonania zakupu, formularza zakupu produktu bez konieczności rejestracji użytkownika.
  2. Jeżeli Użytkownik umieszcza w Serwisie jakiekolwiek dane osobowe innych osób (w tym ich imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub adres e-mail), może to uczynić jedynie pod warunkiem nienaruszenia przepisów obowiązującego prawa i dóbr osobistych tych osób
  3. Dla skorzystania z ustawowych uprawnień, refundacji lub zniżek, np. w przypadku zamówienia produktu z refundacją NFZ, może być wymagane podanie dodatkowych danych przez Klienta celem umożliwienia weryfikacji prawa Klienta do skorzystania z tych uprawnień, refundacji lub zniżek.
§4 Dane osobowe przekazane za pomocą formularza zakupu produktu bez konieczności rejestracji użytkownika

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu za pomocą formularza zakupu produktu bez konieczności rejestracji użytkownika, niebędących zarejestrowanymi Użytkownikami (tj. osoby nieposiadające profilu w Serwisie) przetwarzane są przez Administratora:
1)    w celu obsługi zakupów dokonanych przez użytkowników za pomocą formularza nie wymagającego rejestracji w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b R
2)    w celu obsługi reklamacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
3)    w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
 
§5 Formularza rejestracyjnego użytkownika służącego do dokonania zakupu

Osoby, które dokonują rejestracji w Serwisie, proszone są o podanie danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu założenia i obsługi konta, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości założenia konta. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane:
1)    w celu obsługi zakupów dokonanych przez użytkowników za pomocą formularza rejestracji w Serwisie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
2)    w celu świadczenia usług związanych z prowadzeniem i obsługą konta w Serwisie – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a w zakresie danych podanych fakultatywnie – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO);
3)    w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;

§6 Formularz kontaktowy

Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu elektronicznych formularzy kontaktowych. Skorzystanie z formularza wymaga podania danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Dane osobowe są przetwarzane:
1.    w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
 
§7  Newsletter
1.    Osoby, które chcą zapisać się do naszego newslettera, muszą przekazać nam obowiązkowo swój adres e-mail oraz imię za pośrednictwem formularza zapisu do newslettera. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by korzystać z usługi newslettera.
2.    Zapis do newslettera jest również możliwy na etapie zakładania Konta oraz składania zamówienia.
3.    Dane przekazane nam podczas zapisu do newslettera są wykorzystywane w celu przesyłania Państwu newslettera, w którym informujemy Państwa o działaniach firmy, aktualnej kolekcji, promocjach i rabatach. Podstawą prawną przetwarzania w tej sytuacji jest Państwa dobrowolna zgoda wyrażona podczas zapisywania się do newslettera.
4.    Państwa dane są w tym przypadku przetwarzane w celu cyklicznego przesyłania newslettera, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Państwa zgoda wynikające z chęci otrzymywania usługi.
5.    Dane będą przetwarzane przez czas funkcjonowania newslettera, chyba że wcześniej zrezygnujesz z jego otrzymywania, co spowoduje trwałe usunięcie Państwa danych z bazy. Ponadto, w każdej chwili możesz sprostować swoje dane zapisane w bazie newsletterowej, jak również zażądać ich usunięcia, rezygnując z otrzymywania newslettera. Przysługuje Państwu również prawo do przenoszenia danych, zawartych w art. 20 RODO.

§8 Obowiązek informacyjny
1.    Administrator dokona wszelkich starań w celu zagwarantowania poufności wszelkich przekazanych mu danych osobowych.
2.    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do podjęcia przez Użytkownika akcji, do której przeznaczony jest dany formularz.
3.    Administrator powierza dane podmiotom zewnętrznym wymienionym w punkcie 75. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
4.    Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
a.    prawo do żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub
b.    ograniczenia przetwarzania,
c.    prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
d.    prawo do przenoszenia danych,
e.    prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli Użytkownik uprzednio taką zgodę wyraził, o 
 .    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora; właściwym organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wskazane uprawnienia można realizować listownie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Administrator udziela odpowiedzi na zgłoszenie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania żądania. W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony, o czym Administrator poinformuje osobę występującą z żądaniem wraz z podaniem przyczyn takiego działania. 
5.    Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:
  • JCHost.pl Marcin Ćwiertnia z siedzibą w Modlniczka, 32-085 Modlniczka, przy ul. Wspólnej 11 w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
  • DPD Polska spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie Ul. Mineralna 15 02-274 w celu realizacji przez Admed Sp. o.o. obowiązku wysyłki produktów zakpionych za pomocą Serwisu
  • InPost spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Pana Tadeusza 4 w celu realizacji przez Admed Sp. z o.o.. obowiązku wysyłki produktów zakupionych za pomocą Serwisu
  • Spółdzielczy Bank Rozwoju ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 18-210 Szepietowo w celu realizacji przez ADMED Sp. z o.o. obowiązków wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług,
  • PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186 w celu realizacji przez Admed Sp. o.o.  obowiązków wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług,
  • PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu,ul. Pastelowa 8, 60-198, w celu realizacji przez Admed Sp. o.o.  obowiązków wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług,
  • DPD Polska spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Mineralna 15 02-274 w celu realizacji przez skinlovestore.com obowiązku wysyłki produktów zakupionych za pomocą Serwisu,
  • FKK CONSULTING spółka z o.o. z siedzibą w Białymstoku ul. Gen. W. Andersa 38A 15-113 w celu realizacji przez Admed Sp. o.o.  obowiązków wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług;
  • Zaufane Opinie Ceneo.pl – usługa dostępna dla Klientów, umożliwiająca dodawanie opinii o Towarach, realizowana za pośrednictwem serwisu https://www.ceneo.pl. Usługa świadczona jest nieodpłatnie.
§8 Pliki cookies
1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony.
3. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony przez Użytkownika może być utrudnione.
4. Administrator wskazuje niniejszym, że pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.

§9 Inne technologie
Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:
– piksel konwersji Facebooka – w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych,
– kod śledzenia Google Analitycs, Google Search Console, Google Ads – w celu analizy statystyk Strony.

§10 Logi serwera
1. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona.
2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

§11 Zmiana polityki prywatności
1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Płatności
    Podmiot prowadzący reklamę: Admed Sp. z o.o.
    USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
    W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
    Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
    Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
    Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
    Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
    ZATWIERDZAM
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    USTAWIENIA
    ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
    ZGADZAM SIĘ