Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego „Admed24.pl”


I. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania transakcji i świadczenia usług drogą elektroniczną w sklepie internetowym „admed24.pl”, jak również za pośrednictwem serwisu ALLEGRO.PL, określane dalej łącznie jako „Sklep Internetowy”, przez ADMED Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku.
  2. Określone w regulaminie postanowienia oznaczają:
    1. Sprzedający – ADMED Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 42A, 15-077 Białystok, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000328678, NIP 542-31-25-220, REGON 200269701, o kapitale zakładowym 20.000,- zł, w całości opłaconym;
    2. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie zgodnie z niniejszym regulaminem, na produkty znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego;
    3. Konsument – Kupujący, będący osobą fizyczną, nabywający towar niezwiązany bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, jak również Kupujący, będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    4. Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Kupującego zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu,
    5. System refundacji: obowiązujące w Polsce przepisy prawne, w szczególności Ustawa Refundacyjna - określające zasady i tryb dofinansowania zakupu wyrobów medycznych mający zastosowanie do sprzedaży Produktów Refundowanych w Sklepie;
    6. Świadczeniobiorca: Klient realizujący w Sklepie zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne refundowane przez NFZ;
    7. Świadczeniodawca: ADMED Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 42A, 15-077 Białystok, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000328678, NIP 542-31-25-220, REGON realizujący czynności z zakresu zaopatrzenia w wyroby medyczne na podstawie Zarządzenie Nr 26/2022/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 4 marca 2022 r. w sprawie warunków zawierania i realizacji umów w rodzaju świadczeń zaopatrzenie w wyroby medyczne (NFZ z 2022 r. poz. 26 z późn. zm.) ; 
    8. Ustawa refundacyjna: Ustawa z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. 2011 nr 122 poz. 696 z późniejszymi zmianami);
    9. Wyrób Medyczny: Produkt oferowany w sklepie www.admed24.pl, stanowiący wyrób medyczny w rozumieniu art. 2 pkt 1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz.U.UE.L.2017.117.1);
    10. Wyroby Medyczne na Zlecenie: Wyrób medyczny, którego zakup w Sklepie jest powiązany z koniecznością posiadania i przedstawienia przez Klienta Zlecenia na zaopatrzenie w wyrób medyczny, będący Produktem Refundowanym;
    11. Zlecenie NFZ: Zlecenie na zaopatrzenie w wyrób medyczny sporządzony na obowiązującym formularzu - stanowiący podstawę zaopatrzenia Klientów w Wyroby Medyczne Na Zlecenie refundowane przez NFZ, spełniający wymogi zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach prawach.
    12. serwis ALLEGRO.PL – portal służący do realizacji transakcji sprzedaży dostępny pod adresem allegro.pl, prowadzonym przez Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, o numerze identyfikacji podatkowej NIP 5272525995.
  3. Ilekroć niniejszy Regulamin mówi o adresie Sprzedającego bądź adresie pocztowym sklepu internetowego rozumie się przez to następujący adres: 15-077 Białystok, ul. Warszawska 42A.
  4. Przedmiotem transakcji pomiędzy Sprzedającym a Kupującym są produkty znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego, przedstawione na stronie internetowej www.admed24.pl lub profilu sprzedawcy w serwisie ALLEGRO.PL w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
  5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  6. Wszelkie informacje o produktach zamieszczone na stronie internetowej www.admed24.pl, w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
  7. Sprzedający zastrzega, iż zdjęcia produktów są jedynie przykładowe i służą ogólnej prezentacji wskazanych w nich modeli.
  8. W przypadku produktów objętych promocją lub wyprzedażą, promocja lub wyprzedaż jest aktualna do wyczerpania stanu magazynowego tych produktów, chyba że Sprzedający określi inne warunki promocji bądź wyprzedaży.
II. Zamówienia
  1. W celu nabycia produktu znajdującego się w ofercie Sklepu Internetowego Kupujący zobowiązany jest złożyć Zamówienie.
  2. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową www.admed24.pl, stronę transakcyjną Sprzedającego w serwisie ALLEGRO.PL, pocztę elektroniczną na adres sklep@admed24.pl lub telefonicznie pod numerem: 85 741 04 37. Składając zamówienie poprzez stronę internetową Kupujący obowiązany jest skorzystać ze znajdującego się na tej stronie formularza zamówienia. W pozostałych wypadkach Kupujący obowiązany jest podać wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a w szczególności : Imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz adres wysyłki.
  3. Zamówienie za pośrednictwem strony internetowej można złożyć po uprzednim utworzeniu Konta Kupującego lub też bez utworzenia Konta, za pośrednictwem formularza zamówienia. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej, jak i założenie Konta Kupującego jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  4. W celu założenia Konta Kupujący dokonuje rejestracji za pośrednictwem odpowiedniego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej.
  5. Niezwłocznie po otrzymaniu formularza rejestracyjnego Sprzedający przesyła Kupującemu, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w formularzu, wiadomość zawierającą link służący do aktywacji Konta oraz niniejszy Regulamin. Kupujący powinien dokonać aktywacji Konta w ciągu 48 godzin od otrzymania wiadomości. Jeżeli w podanym czasie Kupujący nie aktywuje Konta, koniecznym będzie rozpoczęcie procesu rejestracji na nowo.
  6. Konto klienta może zostać usunięte w każdym czasie na wniosek Klienta lub przez Sprzedającego w przypadku niekorzystania przez Klienta z konta przez okres co najmniej 6 miesięcy, po uprzednim poinformowaniu Klienta o zamiarze usunięcia konta. Usunięcie konta Klienta jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  7. Warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji.
  8. W przypadku złożenia zamówienia poprzez stronę internetową www.admed24.pl Kupujący otrzyma automatycznie wygenerowane potwierdzenie złożenia zamówienia, które ma charakter czysto informacyjny i stanowi jedynie potwierdzenie wpłynięcia zamówienia do Sprzedającego.
  9. Przyjęcie złożonego zamówienia do realizacji następuje poprzez złożenie przez pracownika Sprzedającego stosownego potwierdzenia w formie telefonicznej lub e-mailowej.
  10. Kupujący, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone przez pracownika Sprzedającego, mogą sprawdzać stan swojego zamówienia poprzez wejście w menu „moje konto” na stronie internetowej www.admed24.pl.
  11. Zamówienia niepotwierdzone nie są realizowane.
  12. Zamówienie nie zostanie zrealizowane w przypadku podania przez Kupującego niekompletnych lub błędnych danych, które uniemożliwiają prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
  13. Zamówienia złożone przez jednego Kupującego na więcej niż dziesięć sztuk tego samego produktu mogą zostać przez Sprzedającego anulowane lub realizowane na indywidualnie uzgodnionych warunkach.
  14. W przypadku zamówienia składanych za pośrednictwem serwisu ALLEGRO.PL sposób ich składania określa regulamin obowiązujący w serwisie ALLEGRO.PL
  15. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej i usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego:
    1. połączenie z siecią Internet;
    2. przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
    3. aktywne konto poczty elektronicznej.
  16. Kupującego – świadczeniobiorcę usług świadczonych drogą elektroniczną obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  17. Reklamacje usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedającego przyjmowane są pod adresem: sklep@admed24.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej: przyczynę reklamacji, datę stwierdzenia podstawy do reklamacji, dane kontaktowe zgłaszającego.
Szczególne warunki sprzedaży wyrobów medycznych na zlecenie
  1. Szczególną kategorią Produktów oferowanych do sprzedaży w Sklepie są Wyroby Medyczne na Zlecenie refundowane przez NFZ i sprzedawane Klientom posiadającym Zlecenie NFZ
  2. Zasady sprzedaży Wyrobów Medycznych na Zlecenie podlegają szczegółowym uregulowaniom, opisanym w niniejszym rozdziale Regulaminu, które w zakresie tutaj określonym wyłączają zasady ogólne opisane w Regulaminie.
  3. Zakup Wyrobu Medycznego na Zlecenie odbywa się poprzez złożenie Zamówienia w oparciu o Formularz Zamówienia NFZ.
  4. Złożenie Zamówienia NFZ jest równoznaczne z potwierdzeniem, że Klient Sklepu (osoba uprawniona lub opiekun prawny małoletniego) posiada ważne Zlecenie które posiada numer identyfikacyjny zlecenia i kod zleceniu, wydane na dane osoby, która posiada uprawnienie do uzyskania refundacji, obowiązujące w miesiącu składania Zamówienia.
  5. Realizacja Zamówienia Wyrobu Medycznego na Zlecenie odbywa się poprzez podanie Numeru identyfikacyjnego zlecenia oraz kodu zlecenia Świadczeniobiorcy.
  6. Po złożeniu Zamówienia - Klient jest zobowiązany opłacić Zamówienie. Zamówienia złożone i nieopłacone nie będą realizowane. Zamówienia złożone i niepłacone w terminie 48 h od złożenia Zamówienia - mogą zostać  anulowane. Postanowienia niniejszego ustępu nie dotyczą Zamówień złożonych z opcją zapłaty przy odbiorze.
  7. Zamówienie Wyrobów Medycznych na Zlecenie musi być złożone w terminie umożliwiającym Sklepowi wysyłkę zamówienia w obrębie realizowanego miesiąca. Ostatniego dnia miesiąca Klient ma możliwość złożenia zamówienia do godziny 09:00
  8. W przypadku negatywnej weryfikacji Zlecenia NFZ Sklep zastrzega prawo anulowania dokonanego Zamówienia NFZ.
  9. Sklep ma prawo odmówić realizacji Zamówień niespełniających wymogów wskazanych w Ustawie Refundacyjnej.
  10. W przypadku Wyrobów Medycznych na Zlecenie - Klient jest zobowiązany do uiszczenia części Ceny Wyrobu Medycznego Na Zlecenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami Systemu refundacji - stanowiącej udział własny Klienta - „Udział własny”.
  11. Przy dokonywaniu Zamówienia Klient ma prawo dokonać wyboru w zakresie sposobu zapłaty Udziału własnego tj. wybrać zapłatę Udziału własnego  - przy dokonywaniu Zamówienia albo wybrać opcje płatności przy odbiorze Zamówienia.  Płatność w każdym trybie odbywa się przed dokonaniem weryfikacji Zlecenia NFZ.
  12. W przypadku gdy dane przekazane do realizacji zlecenia okażą się błędne  Sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia stwierdzonych uchybień mailowo, zaś w razie potrzeby dodatkowo telefonicznie.
  13. Zlecenia NFZ przysługujące comiesięcznie, w tym ich kontynuacja, wystawione na więcej niż jeden miesiąc kalendarzowy mogą być realizowane częściami obejmującymi okresy nie krótsze niż miesiąc i nie dłuższe niż 6 miesięcy.
  14. W przypadku negatywnej weryfikacji Zlecenia NFZ, a także w przypadku nieusunięcia przez Klienta w terminie uchybień określonych w wezwaniu wskazanym w punkcie 12 powyżej i gdy na skutek wskazanych uchybień odmówiono refundacji nabytego przez Klienta Wyrobu Medycznego na Zlecenie - Sprzedawca ma prawo do:
    1. wstrzymania realizacji innych zamówień Klienta,
    2. żądania odesłania wydanych Wyrobów Medycznych na Zlecenie przez Klienta na koszt Klienta albo
    3. żądania zapłaty pełnej ceny za Wyrób Medyczny bez uwzględnienia refundacji.
  1. Potwierdzeniem dostarczenia Wyrobu Medycznego na Zlecenie do Klienta i datą zakończenia realizacji świadczenia na rzecz Klienta jest data potwierdzenia odbioru przez Klienta lub osoby odbierającej zamówionego Produktu.
  2. Dokumenty potwierdzenia za zgodność z oryginałem wydania Wyrobów Medycznych na Zlecenie wydawany jest na prośbę Klienta w formie elektronicznej lub papierowej.
  3. Dokumenty o których mowa powyżej wydawane są w terminie 15 dni roboczych od daty odebrania przez Klienta Zamówienia z Wyrobami Medycznymi na Zlecenie lub od daty zgłoszenia prośby o ich przygotowanie. Za datę wydania dokumentów uznawany jest dzień nadania przesyłki z dokumentami przez Sprzedającego.
  4. Skorzystanie przez Klienta z usługi wydania dokumentów jest dobrowolne.
  5. Wydanie dokumentów o których mowa powyżej jest odpłatne. Aktualny koszt wysłania dokumentów jest zależny od formy ich wysyłki i został wskazany na stronie "Formy i koszty dostawy" w punkcie „Wysyłka dokumentów potwierdzających realizację Zlecenia NFZ”
  6. Sprzedający umożliwi Kupującemu, na jego życzenie, możliwość płatnych napraw pogwarancyjnych Wyrobu Medycznego zakupionego na www.admed24.pl.
III. Realizacja zamówienia
  1. Sprzedający dostarcza zamówiony towar w formie przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub wybranej przez niego firmy kurierskiej.
  2. Na życzenie Kupującego, Sprzedający może przesłać zamówiony towar za pośrednictwem wskazanej przez Kupującego firmy kurierskiej. W takim wypadku opłata za przesyłkę jest doliczana zgodnie z obowiązującym cennikiem wybranej przez Kupującego firmy kurierskiej i musi zostać uiszczona przez Kupującego na rachunek bankowy Sprzedającego przed dokonaniem wysyłki towaru.
  3. Nie istnieje możliwość odebrania towaru w siedzibie Sprzedającego lub pod adresem pocztowym sklepu internetowego.
  4. Zamówiony towar Sprzedający stara się dostarczyć jak najszybciej. Wysyłka towarów znajdujących się w magazynie jest realizowana w ciągu 48 godzin od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, termin realizacji zamówienia wydłuża się do 14 dni.
  5. W szczególnych przypadkach, z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, termin dostawy może się wydłużyć ponad terminy wskazane w pkt 4. W takim wypadku Sprzedający będzie starał się poinformować o tym Kupującego i podać przybliżony termin realizacji zamówienia.
  6. Do terminów realizacji zamówienia nie wlicza się sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy.
  7. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Kupującego w terminach określonych niniejszym Regulaminem, mimo potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, Kupujący powinien niezwłocznie o tym poinformować Sprzedającego.
  8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań Kupujący powinien kontaktować się ze Sprzedającym telefonicznie pod numerem: 085 741 04 37, lub mailowo: sklep@admed24.pl
IV. Warunki płatności
  1. Wszystkie ceny produktów będących w ofercie sklepu podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  2. Kupujący obowiązany jest zapłacić za zamówiony towar w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji.
  3. Kupujący obowiązany jest opłacić koszty przesyłki zamówionego towaru. Sprzedający może pokryć koszty przesyłki zamówionego towaru, o czym poinformuje Kupującego.
  4. Zapłata za zamówiony towar i koszty przesyłki może być dokonana w następujących formach, wybranych przez Kupującego przy składaniu zamówienia:
    1. za pobraniem  – poprzez zapłatę kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze przesyłki gotówką przy odbiorze produktów dla zamówień, których wartość brutto nie przekroczyła 5.000 PLN),
    2. przelewem na konto nr 81 8769 0002 0391 2250 2000 0010,
    3. przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności PayPro S.A ( w tym BLIK i karta płatnicza)
    4. płatność odroczona PayPo Sp. z o.o. – usługa polegająca na odroczeniu terminu płatności do 30 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży
V. Reklamacje
  1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego są fabrycznie nowe i objęte rękojmią za wady. Sprzedający zobowiązany jest wydać Kupującemu towar wolny od wad.
  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta w razie braku zgodności towaru z umową na podstawie przepisów rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta.
  3. Kupujący ma obowiązek sprawdzenia w obecności dostawcy przesyłki stanu odbieranej przesyłki. W przypadku wyboru formy zapłaty za pobraniem Kupujący może sprawdzić otrzymaną przesyłkę dopiero po opłaceniu pobrania i kosztów wysyłki. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji dotyczącej uszkodzeń powstałych podczas transportu jest spisanie w momencie dostawy, w obecności dostawcy przesyłki, “protokołu uszkodzeń”.
  4. Gdy towar ma wadę, należy go odesłać na adres wskazany przez Sprzedającego celem złożenia reklamacji.
  5. Oprócz reklamowanego towaru, należy odesłać do Sprzedającego następujące dokumenty:
    1. oryginalny dowód zakupu,
    2. oryginalną gwarancję (jeżeli towar taką posiadał),
    3. oryginalne opakowanie,
    4. pisemną reklamację dostarczoną do Sprzedającego drogą pocztową lub przez pocztę e-mail z dokładnym opisem reklamowanego towaru.
  6. Zapis ust. 4 nie dotyczy Kupujących będących Konsumentami. Jeżeli Kupującym jest Konsument, w celu złożenia reklamacji należy odesłać na adres Sprzedającego reklamowany towar wraz z opisem wady w dowolnej formie.
  7. Reklamowany towar należy wysłać w sposób zabezpieczający go przed zniszczeniem.
  8. Sprzedający jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Kupującego będącego Konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Sprzedający nie udzielił Kupującemu będącemu Konsumentem odpowiedzi na reklamację w powyższym terminie, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedający przekazuje Konsumentowi w formie papierowej, pod adres e-mail lub na innym trwałym nośniku. Niniejszego ustępu nie stosuje się do Kupującego, będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Sprzedający nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
VI. Możliwość odstąpienia od umowy.
  1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Formularz odstąpienia wraz z pouczeniem o prawie odstąpienia jest dostępny na Stronie Internetowej do pobrania TUTAJ
  2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego będącego Konsumentem, jest on zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Sprzedający nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
  3. Kupujący będący Konsumentem, ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego będącego Konsumentem Sprzedający zwraca Kupującemu, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu, cenę pomniejszoną o koszty dostarczenia towaru do Kupującego. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy do Konsumenta inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedającego. Sprzedający jest uprawniony wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot płatności nastąpi w ten sam sposób jaki został użyty przez Konsumenta podczas dokonywania płatności, chyba że Konsument wybrał inny sposób, który nie będzie powodował powstania dodatkowych kosztów po stronie Sprzedającego oraz Konsumenta.
  5. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania
Zwracany towar powinien być kompletny, wysłany w niezniszczonym oryginalnym opakowaniu, a nadto nie powinien nosić śladów użytkowania. Opakowanie zwracanej przesyłki powinno zabezpieczać towar przed zniszczeniem. Do zwracanej przesyłki Kupujący powinien dołączyć dowód zakupu towaru.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego będącego Konsumentem ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje wobec świadczeń, których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, świadczeń w których towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia, oraz świadczeń w których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu, towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
VII. Odpowiedzialność Sprzedającego
1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Zamówienia, na które wpływ miały osoby trzecie.
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania przewoźnika, za pośrednictwem którego Towar dostarczany jest do Kupującego.
3. Zapisy ust. 1 i 2 nie dotyczą Kupujących będących Konsumentami.
 
VIII. Publikowanie opinii o produkcie
1.    Sprzedający umożliwia Kupującym zamieszczanie opinii o produktach dostępnych w ofercie Sklepu Internetowego.
2.    Sprzedający weryfikuje, czy opinie o produktach pochodzą od Kupujących, którzy nabyli dany produkt w sposób określony w ust. 3 oraz ust. 4.
3.    W celu weryfikacji, czy publikowana opinia o produkcie pochodzi od Kupującego, który nabył dany produkt, Sprzedający wysyła zaproszenie do wystawienia opinii wyłącznie tym Kupującym, którzy złożyli Zamówienie, a jego status zmienił się na „zrealizowane”. Dodawanie recenzji produktów możliwe jest  tylko dla zalogowanych klientów lub poprzez bezpośredni link z maila przesłanego przez Sprzedającego po realizacji Zamówienia. 
4.    Opinie są weryfikowane  przez Sprzedającego przed ich opublikowaniem. Sprzedający zastrzega prawo do odmowy publikacji lub usunięcia opinii, których treść może naruszać postanowienia regulaminu, przepisy obowiązującego prawa, zasady współżycia społecznego lub dobre obyczaje.
5.    Sprzedający informuje, że opinie o produkcie opublikowane przed dniem 1 stycznia 2023 r. nie zostały zweryfikowane pod kątem tego, czy pochodzą od Konsumentów, którzy faktycznie nabyli dany produkt.

IX. Ochrona prywatności
  1. Administratorem danych pozyskiwanych w związku z korzystaniem z serwisu pozostaje Sprzedający.
  2. Dane użytkowników serwisu są przetwarzane w następujących celach: a) sprzedaży oferowanych produktów oraz obsługi składanych zamówień, b) realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, c) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Sprzedającego polegających na: prowadzeniu działań marketingowych, prowadzeniu analiz i statystyk, zbieraniu opinii o oferowanych produktach, dochodzeniu roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, obsługi kierowanych do Sprzedającego zapytań.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych pozostają: a) 6 ust. 1 lit. b) RODO – w przypadku danych przetwarzanych w celach określonych w ust. 2 lit. a); b) 6 ust. 1 lit. c) RODO – w przypadku danych przetwarzanych w celu określonym w ust. 2 lit. b); c) 6 ust. 1 lit. f) RODO – w przypadku danych przetwarzanych w celach określonych w ust. 2 lit. c).
  4. Dostęp do przetwarzanych danych posiadają upoważnieni pracownicy Administratora. Oprócz nich dane mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym, m.in. operatorom pocztowym, firmom kurierskim dostarczającym zamówione produkty, podmiotom realizującym płatności oraz podmiotom świadczącym na rzecz Administratora obsługę prawną, a także organom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa.
  5. Administrator przechowuje pozyskane dane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały one zgromadzone. Kryteria przechowywania są ustalane w następujący sposób: a) dane przetwarzane w celu sprzedaży oferowanych produktów oraz obsługi składanych zamówień są przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy; b) dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora są przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, np. podatkowych nakładających na Sprzedającego obowiązek przechowywania dokumentów księgowych przez 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego zakupu; c) dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora są przechowywane do momentu osiągnięcia tych celów albo do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
  6. W związku z przetwarzaniem danych użytkownikom przysługują następujące uprawnienia:
    1. dostępu do danych,
    2.  sprostowania danych,
    3.  usunięcia danych,
    4. ograniczenia przetwarzania danych,
    5. przenoszenia danych.
    6.  sprzeciwu wobec przetwarzania.
  7. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych przez Sprzedającego        użytkownikom przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych przetwarzanych w celach określonych w ust. 2 lit. a) i b) pozostaje warunkiem prawidłowej realizacji umowy oraz wynika z przepisów prawa. Ich ewentualny brak uniemożliwiłby zawarcie oraz realizację umowy.
X. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, o ochronie praw konsumentów oraz innych ustaw.
  2. Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie Internetowym stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  3. Składając zamówienie Kupujący oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Konsumenta sprzecznie z prawami konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy Konsumentów, nie są dla nich wiążące.
  5. W przypadku umów zawartych przed dniem wejścia w życie niniejszego regulaminu stosuje się zasady dotychczasowe.
  6. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa polskiego. Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Kupującym nie będącym Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.
  7. Konsument uprawniony jest do skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów, np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Podlaskim Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku, adres: http://www.bialystok.wiih.gov.pl/. Szczegółowe informacje o sposobie dostępu do trybu i procedur pozasądowego rozstrzygania sporów znajdują się na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 17.07.2024 r
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Płatności
    Podmiot prowadzący reklamę: Admed Sp. z o.o.
    USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
    W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
    Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
    Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
    Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
    Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
    ZATWIERDZAM
    Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
    USTAWIENIA
    ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
    ZGADZAM SIĘ